La 58 Fira del llibre se celebrarà del 27 d'abril al 7 de maig de 2023

LES VEUS DE LA 56 FIRA LLIBRE DE VALÈNCIA

20-10-2021
  • Tres recognoscibles intèrprets del món del doblatge són els encarregats aquest any d’anunciar la programació de la Fira del Llibre de València.

Si s’acosten aquests dies per la Fira del Llibre de València segur que escolten diverses veus que els resulten familiars. Són Francesc Anyò, Paco Alegre i Marina Alegre Silva. Tal vegada necessita una mica de temps per a situar els noms, però amb els seus timbres segur que no tindrà cap dubte.

Paco Alegre ha posat la seua veu a pel·lícules, sèries de televisió, dibuixos animats i documentals de totes les cadenes nacionals, així com de l’autonòmica; a més d’aparéixer en conegudes ficcions com Bon dia, bonica, Hospital Central o Cuéntame cómo pasó. Paco té també una dilatada carrera en el teatre. 

La saga dels Alegre continua. La filla de Paco, Marina Alegre Silva, és la veu femenina de la Fira d’enguany. És una jove actriu valenciana que ja ha participat en produccions com Ni oblit, ni perdó, Centro Médico, Bon dia, bonica o La Ropavejera, curtmetratge pel qual va guanyar el Premi a la Millor Actriu Secundària en el FilmQuest Festival USA i en el Festival K-lidoscopi. En teatre ha participat en peces com a Bodas de sangre i, actualment, trepitja les taules en el Teatre Rialto fins al diumenge 24 amb Fes-m’un lloc

El tercer protagonista d’aquesta crònica és Francesc Anyò (en la imatge), en la trajectòria del qual destaca la nominació a la Millor Interpretació Masculina de Doblatge per El Silencio de los Corderos en els premis de la AAPV de 2021. Docència, cinema, ràdio i publicitat completen el seu currículum. 


Poden escoltar les seues veus de 11h a 14h i de 17h a 20.30h de dilluns a divendres. Mentre que els caps de setmana estan locutant de 11h a 14.30h i de 16.30h a 20.30h.

Imatge de García Poveda.
Més imatges a la galeria de https://www.facebook.com/Fira.Llibre.Valencia/photos/?ref=page_internal